Hvem er vi?

Når teori ikke er nok

Vi kan følge internetts normer og regler. Vi kan følge alle rådene og tipsene som er nevnt. Vi kan bruke alt vi har lært i våre lærebøker. Alikevell er det ikke nok til å lykkes.

Vi tror internett og netthandel er kommet inn i en ny epoke hvor det ikke lenger holder med å holde seg til bøkene. Forbrukerne er blitt smartere og krever mer, og de ser fort tvers igjennom diverse forsøk på dårlig salg, misvisende salg og forstyrrende elementer.

Ved å sette forbrukeren i fokus

Det er mye vi kan gjøre for å få kundene til å handle mer på nettsidene våre. Brukeropplevelse er vel så viktig på nett som det er i en helt vanlig skobutikk i Oslo sentrum. I alle butikkenes jag og mas kommer vi inn i vår favoritt-skobutikk. Det er roligere, musikken er bedre og personalet er glade og smiler. Og vi tenker, her skal vi kjøpe sko.

Akkurat det samme gjelder en nettbutikk. Og vi har egentlig en kjempefordel. For de fleste nettbutiker og nettsider idag er støyende og lite gjennomtenkte.

Og jo mer støy det er på internett og i alle nettbutikkene,